...wiêcej
...wiêcej
...wiêcej

» Zmiana szaty graficznej strony internetowej

Szanowni Pañstwo

Uprzejmie informujemy, ¿e jeste¶my w trakcie przygotowywania nowej szaty graficznej naszej strony internetowej.

Mamy nadziejê, ¿e nowoczesna strona spotka siê z pozytywnym odbiorem i spe³ni Pañstwa oczekiwania.


» Aplikacja mobilna Nasz Bank ju¿ dostêpna.

Szanowni Klienci,

Informujemy, ¿e ka¿d± operacjê wykonywan± w systemie bankowo¶ci internetowej mo¿ecie teraz zatwierdziæ szybko, bezpiecznie i wygodnie za pomoc± Aplikacji mobilnej.

 

 

Nie czekaj na SMS, nie przepisuj hase³ autoryzacyjnych. Szybko, bezpiecznie i wygodnie zatwierdzaj dyspozycje za pomoc± jednego klikniêcia w aplikacji Nasz Bank.

 

Korzy¶ci Klienta:

  • mobilno¶æ - aplikacja Nasz Bank dostosowana jest do urz±dzeñ przeno¶nych: telefony komórkowe, tablety
  • dostêpno¶æ us³ug banku z przeno¶nych urz±dzeñ np. telefonu, tabletu - 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobê bez wzglêdu na miejsce i czas
  • wygoda - wygodna kontrola ¶rodków na rachunkach
  • mobilna autoryzacja dyspozycji sk³adanych w systemie bankowo¶ci elektornicznej
  • satysfakcja korzystania z us³ug banku

 Aplikacja jest ju¿ dostêpna dla u¿ytkowników systemu Android w sklepie Google Play pod nazw± Nasz Bank

 

 

Korzystanie z aplikacji mobilnej Nasz Bank jest bezp³atne

 

 

Poni¿ej zamieszczamy Instrukcjê u¿ytkownika aplikacji mobilnej, w której znajd± Pañstwo m.in. odpowiedzi na najczê¶ciej zadawane pytania

 

 


» Program 500+

Bank Spó³dzielczy w Pu³tusku umo¿liwia swoim klientom z³o¿enie wniosku o wyp³atê ¶wiadczenia w programie „Rodzina 500+” w bankowo¶ci elektronicznej.  Oznacza to, ¿e osoby posiadaj±ce rachunek w naszym Banku mog± bez wychodzenia z domu, samodzielnie wype³niæ i z³o¿yæ wniosek o wyp³atê ¶wiadczenia w programie „Rodzina 500+”.


» Przelewy natychmiastowe w Banku Spó³dzielczym w Pu³tusku

Od 1 marca 2019 r. klienci Banku Spó³dzielczego w Pu³tusku mog± korzystaæ z przelewów natychmiastowych w systemie Express Elixir obs³ugiwanych przez Krajow± Izbê Rozliczeniow±.

Express Elixir to przelew natychmiastowy, który w kilka sekund trafia na wskazany rachunek, dlatego jest to optymalne rozwi±zanie w sytuacji, gdy liczy siê czas dotarcia pieniêdzy do odbiorcy.

Przelewy natychmiastowe Express Elixir mo¿na realizowaæ w placówce banku oraz za po¶rednictwem systemu bankowo¶ci elektronicznej.

Realizacja przelewów jest mo¿liwa je¶li przelew zostanie z³o¿ony w godzinach dostêpno¶ci systemu rozliczeniowego Express Elixir w Banku Spó³dzielczym w Pu³tusku oraz w banku odbiorcy. Godziny dostêpno¶ci dla klientów Banku Spó³dzielczego w Pu³tusku: 24h (od poniedzia³ku do niedzieli). 

 

Za wykonanie przelewu w systemie Express Elixir Bank pobiera op³atê zgodn± z Taryf± prowizji i op³at za czynno¶ci i us³ugi bankowe. 

 

Wiêcej o Express Elixir: http://www.expresselixir.pl/

<


czytaj_wiecej

» RODO

Od 25 maja 2018 roku w Polsce bêdzie stosowane Rozporz±dzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych).

W zwi±zku z tym Bank przedstawia Pañstwu informacjê wymagan± Rozporz±dzeniem i dotycz±c± przetwarzania danych osobowych klientów.

 

INFORMACJA O ZASADACH PRZETWARZANIA PRZEZ BANK DANYCH OSOBOWYCH KLIENTÓW

 

Bank – to Bank Spó³dzielczy w Pu³tusku ul. Ko¶ciuszki 1, 06-100 Pu³tusk, zarejestrowany w S±dzie Rejonowym dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydzia³ Gospodarczy Krajowego Rejestru S±dowego, Rejestr Przedsiêbiorców nr 0000110091, NIP 568 000 10 69, REGON 000509100, którego organem nadzorczym jest Komisja Nadzoru Finansowego. 

Klient – to osoba fizyczna, której dane osobowe Bank przetwarza w co najmniej w jednym z celów wskazanych w tej informacji.  

 

Kto jest administratorem Pañstwa danych osobowych?

Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Bank, który prowadzi dzia³alno¶æ zgodnie ze swym statutem.  Bank ma siedzibê w Pu³tusku przy ul. Ko¶ciuszki 1, 06-100 Pu³tusk strona: www.bspultusk.pl

 

Jak mo¿ecie siê Pañstwo z nami skontaktowaæ i jakie s± dane kontaktowe naszego inspektora ochrony danych osobowych?

Mo¿ecie Pañstwo napisaæ na adres pocztowy Banku: Bank Spó³dzielczy w Pu³tusku, ul. Ko¶ciuszki 1, 06-100 Pu³tusk.

Mo¿na te¿ skorzystaæ z adresu poczty elektronicznej Banku: bank@bspultusk.pl lub numeru telefonu: 23 692 06 43.

Inspektorem Ochrony Danych w Banku Spó³dzielczym w Pu³tusku jest Agnieszka Chêciñska. Mog± siê z ni± Pañstwo kontaktowaæ pisz±c na adres pocztowy Banku: Bank Spó³dzielczy w Pu³tusku, ul. Ko¶ciuszki 1, 06-100 Pu³tusk lub adres elektroniczny: iod@bspultusk.pl.

 

W jakich celach przetwarzamy Pañstwa dane osobowe?

Bank przetwarza Pañstwa dane w nastêpuj±cych celach:

a) wykonywania czynno¶ci zgodnie z udzielon± przez Pañstwa zgod± – np. w celach marketingowych, czyli przedstawienia oferty w³asnych us³ug lub oceny zdolno¶ci kredytowej i analizy ryzyka po wyga¶niêciu zobowi±zania. W odniesieniu do osoby ma³oletniej (powy¿ej lat 13) przesy³anie informacji handlowych w celach marketingowych nast±pi po wyra¿eniu zgody przez jej rodzica lub opiekuna (przedstawiciela ustawowego).  

Podstawê prawn± udzielenia zgód lub upowa¿nieñ stanowi± przepisy: Rozporz±dzenia, prawa wspólnotowego (prawa Unii Europejskiej) lub polskiego maj±cego zastosowanie do banków, lub ustaw, aktów wykonawczych szczególnie dotycz±cych danej zgody, w tym: prawa bankowego, ustawy o udostêpnieniu informacji gospodarczych, ustawy o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±, prawa telekomunikacyjnego.

b) rozpatrywania wniosku lub dokonania czynno¶ci poprzedzaj±cych jego z³o¿enie, lub zwi±zanych z zawarciem, wykonywaniem lub rozwi±zaniem umowy oraz wykonywaniem innych czynno¶ci zwi±zanych z umow±, takich jak: analiza i ocena ryzyka, przyjêcie zabezpieczeñ sp³aty zobowi±zañ, przyjêcie o¶wiadczeñ zwi±zanych z reprezentacj± osoby fizycznej (np. pe³nomocnictw lub czynno¶ci rodziców/opiekunów), w tym czynno¶ci samego reprezentanta, a tak¿e czynno¶ci zlecone przez inne podmioty, ale zwi±zane z obs³ug± Klienta.  

c) wykonywania obowi±zku prawnego. Obowi±zki takie wynikaj± z przepisów prawa, w tym: przepisów prawa wspólnotowego (prawa Unii Europejskiej) lub prawa polskiego dotycz±cego banków np. prawa bankowego, ustawy o obrocie instrumentami finansowymi, ustawy o kredycie konsumenckim. S± to w szczególno¶ci: obowi±zek zachowania bezpieczeñstwa przechowanych ¶rodków lub obowi±zek przekazywania i pobierania danych do/z baz informacji zwi±zanych z ocen± zdolno¶ci lub wiarygodno¶ci kredytowej, lub analiz± ryzyka Klientów. Obowi±zki te mog± równie¿ wynikaæ z prawa o ochronie konkurencji i konsumentów lub innych przepisów, które przewiduj± wymogi dostosowania us³ug proponowanych konsumentom do ich cech lub do proponowania adekwatnego charakteru tych us³ug. Ponadto Bank jest zobowi±zany wykonywaæ obowi±zki wynikaj±ce z prawa podatkowego, przepisów o rachunkowo¶ci lub archiwizacji, lub przepisów, które dotycz± przeciwdzia³ania czynom zabronionym przez prawo lub nak³adaj±cych obowi±zki w celu zachowania bezpieczeñstwa transakcji. Ponadto Bank ma prawo przetwarzaæ dane, aby wykonaæ obowi±zki, zrealizowaæ zalecenia lub rekomendacje wydane przez uprawnione organy lub instytucje;

d) analizy danych ekonomicznych, analizy zarz±dczej, stosowania metod lub modeli statystycznych, analizy prawid³owo¶ci statystycznych lub tendencji rynkowych w zakresie czynno¶ci prawid³owego zarz±du. Wykonujemy te czynno¶ci w ramach zewnêtrznych (wobec innych podmiotów) lub wewnêtrznych obowi±zków raportowych lub sprawozdawczych. Podstaw± prawn± ich wykonywania mo¿e byæ prawo wspólnotowe (prawo Unii Europejskiej) lub prawo polskie dotycz±ce banków, w tym prawo o nadzorze bankowym i przepisy okre¶laj±ce obowi±zki wobec organów nadzorczych, NBP, gie³d papierów warto¶ciowych, przepisy o rachunkowo¶ci i zarz±dzaniu bankiem.   

e) utrzymywania, wy¶wietlania stron internetowych lub komunikowania siê przez te strony. Aby to robiæ, wykorzystujemy dane identyfikuj±ce takie jak numer IP, numery urz±dzenia oraz inne dane. Dane wykorzystywane s± w zakresie i na podstawie Pañstwa zgody lub w³a¶ciwych przepisów prawa, w tym prawa telekomunikacyjnego lub prawa wspólnotowego. Te przepisy okre¶laj±, kiedy przetwarzanie danych wymaga zgody. Opisuj± równie¿ sposób jej udzielania lub odwo³ania;

f) w celach marketingowych, które obejmuj± przekazywanie, wy¶wietlanie lub przesy³anie informacji handlowych. Informacje te mog± byæ przekazywane za pomoc± systemów przekazuj±cych te informacje automatycznie, za pomoc± tradycyjnej poczty informacji handlowych.

Informacje handlowe - to wszelkie formy reklam, promocji, konkursów i gier losowych oraz

oferty handlowe lub propozycje nabycia us³ugi.  

g) wykonywania prawnie uzasadnionych interesów Banku, które zosta³y wskazane powy¿ej, a tak¿e takich interesów jak:

  • zapewnienie bezpieczeñstwa osób (przede wszystkim Klientów oraz pracowników) i mienia Banku. Dotyczy to równie¿ monitoringu placówek Banku – z zachowaniem prywatno¶ci i godno¶ci osób;
  • zapewnienia bezpieczeñstwa ¶rodków i transakcji, które wynikaj± z obowi±zków na³o¿onych przepisami prawa oraz z zasad i polityk przyjêtych przez Bank,
  • dochodzenia lub obrony roszczeñ lub praw Banku,
  • przeniesienia danych do archiwum,
  • prowadzenia audytów lub postêpowañ wyja¶niaj±cych,
  • wdro¿enia mechanizmów kontroli biznesowej, zarz±dczej,
  • prowadzenia badañ statystycznych, historycznych lub naukowych.

Jakie s± rodzaje przetwarzanych danych?

Przetwarzamy Pañstwa dane zwi±zane z:

a) identyfikacj± lub weryfikacj± Klienta - sprawdzamy, czy dane s± zgodne z danymi podawanymi lub otrzymywanymi z w³a¶ciwych dokumentów, rejestrów lub wykazów, a tak¿e danymi identyfikuj±cymi urz±dzenia (np. nr telefonu, IP, email, numery urz±dzeñ mobilnych), którymi pos³uguje siê Klient,  

b) danymi transakcyjnymi, czyli takimi, dziêki którym mo¿na wykonaæ okre¶lon± transakcjê;

c) danymi dotycz±cymi stanu cywilnego i sytuacji rodzinnej – równie¿ o osobach pozostaj±cych na utrzymaniu, wspólnym gospodarstwie domowym;

d) danymi finansowymi – sytuacj± maj±tkow±, finansow± Klienta lub osób, których dana czynno¶æ dotyczy lub z którymi jest zwi±zana, np. dane o maj±tku, dane okre¶laj±ce zdolno¶æ i wiarygodno¶æ kredytow±, dane potrzebne do korzystania z us³ug Banku oraz komunikacji z Bankiem np. przez Internet;

e) danymi dotycz±cymi poszukiwania na stronie internetowej, które s± danymi osobowymi – s± one pobierane zgodnie z polityk± cookies i polityk± prywatno¶ci lub innymi o¶wiadczeniami/zgodami w tej sprawie;

f) danymi odnosz±cymi siê do preferencji lub zachowañ – s± to dane analizowane i przekazywane, aby zrealizowaæ dan± us³ugê oraz przekazywane na mocy odpowiedniej zgody (np. na przekazywanie informacji handlowej w celu marketingowym za pomoc± urz±dzeñ elektronicznych) lub innej podstawy prawnej;

g) danymi dotycz±cymi dzia³alno¶ci gospodarczej, zawodowej lub spo³ecznej. To dane lub informacje o takiej dzia³alno¶ci Klienta lub podmiotu, który reprezentuje, potrzebne w zwi±zku z us³ug± lub produktem oferowanym przez Bank lub za jego po¶rednictwem;

h) danymi audiowizualnymi, czyli np. nagraniami zwi±zanymi z zabezpieczeniem mienia lub maj±tku, nagrywaniem rozmów dla celów bezpieczeñstwa lub celów dowodowych.  

 

Jakie s± kategorie odbiorców Pañstwa danych?

Pañstwa dane osobowe mo¿emy przekazywaæ do podmiotów lub organów:

a) które s± upowa¿nione na podstawie przepisów prawa,

b) którym przekazanie danych jest konieczne dla wykonania okre¶lonej czynno¶ci np. transakcji p³atniczej lub innej us³ugi lub czynno¶ci,

c) którym dane mog± byæ te¿ przekazane na podstawie Pañstwa zgody lub upowa¿nienia,

d) które prowadz± bazy danych w zwi±zku z badaniem zdolno¶ci kredytowej lub

analiz± ryzyka. Obecnie takimi podmiotami s± Biuro Informacji Kredytowej S.A. oraz Zwi±zek Banków Polskich,

e) które s± izbami rozliczeniowymi, lub innymi podmiotami prowadz±cych rozliczenia lub rozrachunek, instytucjami lub schematami p³atniczymi, lub podmiotami, które takie podmioty reprezentuj±.

Podmioty (instytucje) w³a¶ciwe dla odbiorcy danej transakcji, którym przekazujemy dane, mog± dzia³aæ w Polsce, krajach Europejskiego Obszaru Gospodarczego albo poza nimi. Odpowiednio do danego typu transakcji w³a¶ciwe mog± byæ podmioty dzia³aj±ce w Polsce, w Europejskim Obszarze Gospodarczym lub poza nim. Do tych organizacji dzia³aj±cych poza obszarem Polski zalicza siê Stowarzyszenie na rzecz ¦wiatowej Miêdzybankowej Telekomunikacji Finansowej (SWIFT) z siedzib± w Belgii. W przypadku transakcji realizowanych kartami, przekazujemy dane organizacji kartowej, której znakami opatrzona jest karta (np. Visa lub MasterCard). Organizacje te dzia³aj± w Europejskim Obszarze Gospodarczym oraz USA. W ka¿dym przypadku, gdy dane s± przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy, stosujemy odpowiednie zabezpieczenia w postaci standardowych klauzul ochrony danych przyjêtych przez Komisjê Europejsk±.

Bank mo¿e tak¿e powierzaæ dane innym podmiotom, np. kancelariom prawnym, nadal zachowuj±c funkcjê ich administratora.

 

Jak d³ugo Bank bêdzie przetwarza³ Pañstwa dane?

Okres przetwarzania Pañstwa danych, zale¿y od celu, w jakim zosta³y zebrane i s± przetwarzane, od przepisów prawa, a tak¿e Pañstwa zgód. Przetwarzamy dane zwi±zane z:

a) umow± lub inn± czynno¶ci± prawn± – przez czas niezbêdny do rozpatrzenia wniosku,

przygotowania do wykonania danej czynno¶ci, a je¶li czynno¶æ ta dochodzi do skutku - przez czas niezbêdny do jej wykonania. Je¶li czynno¶æ nie dosz³a do skutku, przetwarzamy dane przez 3 lata od dnia zebrania danych;

b) z obliczeniami wspó³czynników finansowych i kapita³ów, jakie wykonujemy, w tym okre¶lonymi dla Banku metodami statystycznymi (ogólnie zwanych metodami i modelami). Zgodnie z prawem bankowym okres przetwarzania informacji w ramach metod i modeli wynosi 12 lat od dnia wyga¶niêcia zobowi±zania;

c) danymi archiwalnymi – po wyga¶niêciu danej relacji prawnej (czyli np. umowy) dane osobowe dotycz±ce dzia³ania tych osób w imieniu przedsiêbiorcy, instytucji lub jednostek organizacyjnych s± przetwarzane przez 6 lat, a pozosta³e dane osobowe osób fizycznych s± przetwarzane przez okres do 10 lat, chyba ¿e przepisy prawa przewiduj± krótszy okres. Je¶li toczy siê spór, proces s±dowy lub trwa inne postêpowanie (szczególnie karne), okres archiwizacyjny bêdzie liczony od dnia prawomocnego zakoñczenia sporu, a w przypadku wielu postêpowañ prawomocnego zakoñczenia ostatniego z nich, bez wzglêdu na sposób jego zakoñczenia, chyba ¿e przepisy prawa przewiduj± d³u¿szy okres przechowywania danych lub d³u¿y okres przedawnienia dla roszczeñ/prawa którego dotyczy postêpowanie;

d) orzeczeniem s±dowym – dane mog± byæ przetwarzane do 10 lat od dnia wydania prawomocnego orzeczenia koñcz±cego postepowanie;

e) zgod± Klienta - przez czas wskazany w o¶wiadczeniu o zgodzie, w ka¿dym przypadku - do czasu odwo³ania zgody;

f) pozyskaniem danych z baz prowadzonych przez inne podmioty lub danych przekazanych przez inne podmioty. Okres przetwarzania zale¿ny jest od celu przekazania, np. dane przekazane z Biura Informacji Kredytowej S.A. s± przechowywane, aby oceniæ zdolno¶æ kredytow±, przez odpowiedni czas dla danej czynno¶ci kredytowej. Nastêpnie dane mog± byæ przetwarzane albo na mocy przepisów prawa, albo na mocy Pañstwa zgody. Je¶li pozyskamy dane z takiej bazy, ale nie dosz³o do zawarcia umowy, dane bêd± usuniête w terminie do 2 lat od dnia pozyskania tych danych, chyba ¿e zgoda Klienta jest nadal obowi±zuj±ca.

 

Wspomniane okresy nie sumuj± siê. Dane mog± byæ przetwarzane oddzielnie wed³ug poszczególnych celów i podstawy prawnej, np. mo¿na odwo³aæ okre¶lon± zgodê na przetwarzanie danych w celach marketingowych, ale nie pozbawia to prawa Banku do przetwarzania danych w innym celu lub z innej podstawy prawnej. Klient zawsze mo¿e wycofaæ wszystkie lub tylko niektóre zgody lub upowa¿nienia.

 

Jakie maj± Pañstwa prawa wobec Banku i w jaki sposób mo¿ecie je zrealizowaæ?

a) prawo ¿±dania od Banku dostêpu do dotycz±cych Pañstwa danych osobowych oraz prawo do ich sprostowania, gdy s± niezgodne ze stanem rzeczywistym,

b) prawo do ¿±dania usuniêcia lub ograniczenia przetwarzania danych, czyli wstrzymania operacji na danych lub nieusuwanie danych – stosownie do z³o¿onego wniosku,

c) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Sprzeciw zostanie rozpatrzony przez Bank.

d)  prawo do przenoszenia danych lub uzyskania kopii danych. Pierwsza kopia danych jest bezp³atna. Dla przeniesienia danych z uwagi na inne przepisy prawa np. bankowego, mo¿e byæ wymagane uzyskanie zgody Klienta lub innej osoby lub spe³nienie innych warunków wymaganych przepisami.

 

Wnioski w sprawie realizacji praw Klient mo¿e sk³adaæ elektronicznie w sposób opisany w systemie bankowo¶ci internetowej lub pisemnie. Sk³adanie takich wniosków telefonicznie bêdzie dopuszczalne, o ile Bank dla realizacji danego uprawnienia udostêpnia taki proces, uwzglêdniaj±c wymogi weryfikacji to¿samo¶ci Klienta. Bank mo¿e ¿±daæ doprecyzowania informacji lub czynno¶ci, których dotyczy ¿±danie. Realizuj±c ¿±danie przenoszenia danych lub uzyskania ich kopii, Bank przekazuje je informuj±c o u¿ytym formacie elektronicznym lub no¶niku. Klient maj±cy dostêp do systemu bankowo¶ci internetowej Banku, bêdzie móg³ tak¿e w tym systemie uzyskaæ dostêp do swoich danych.

 

Czy podanie danych osobowych jest konieczne?

 

W przypadku zawarcia umowy podanie danych osobowych jest konieczne do jej zawarcia. Przepisy prawa mog± wprowadzaæ wymóg podawania danych w celu w nim opisanym (np. identyfikacji lub weryfikacji). Ponadto podanie okre¶lonych danych mo¿e byæ niezbêdne dla wykonania okre¶lonej transakcji lub czynno¶ci. Je¶li Klient nie poda danych wymaganych umow± lub innym dokumentem stosowanym przez Bank zgodnie z jego procedurami lub przepisami prawa, Bank nie zawrze umowy lub nie wykona transakcji lub czynno¶ci.

 

Wyra¿enie ka¿dego typu zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych jest dobrowolne.

W niektórych przypadkach dla wykonania umowy konieczne mo¿e byæ przekazanie danych podmiotowi trzeciemu lub otrzymanie danych od takiego podmiotu. Wówczas konieczne bêdzie wyra¿enie zgody lub upowa¿nienia na takie przekazanie, o ile nie istnieje odrêbna podstawa prawna przekazania. Je¶li Klient odmówi udzielenia takiej zgody/upowa¿nienia albo je wycofa, mo¿e to mieæ wp³yw na zawarcie lub wykonanie umowy z podmiotem trzecim lub okre¶lonej czynno¶ci, o ile przekazanie tych danych jest konieczne dla zawarcia lub wykonania danej umowy lub okre¶lonej czynno¶ci.

 

Je¶li z³o¿yli Pañstwo wnioski o dokonanie czynno¶ci lub us³ugi, Bank mo¿e podejmowaæ decyzje automatycznie, które mog± doprowadzaæ do odmowy zawarcia umowy lub odmowy wykonania czynno¶ci albo te¿ do zaoferowania czynno¶ci lub us³ugi na okre¶lonych warunkach. Istotne informacje dla danej decyzji automatycznej zale¿± od typu czynno¶ci np. dla procesów kredytowych. Istotnymi informacjami maj±cymi wp³yw na decyzjê podejmowan± automatycznie, w tym z u¿yciem techniki profilowania, s± informacje maj±ce wp³yw na wiarygodno¶æ i zdolno¶æ kredytow±, a w przypadku ¶wiadczenia us³ug depozytowych, inwestycyjnych lub elektronicznych posiadane przez Bank informacje o sytuacji maj±tkowej lub finansowej, które mog± mieæ wp³yw na warunki czynno¶ci lub us³ugi, w tym tre¶æ udzielonej informacji lub konsultacji. Klient ma prawo odwo³aæ siê od decyzji automatycznej. Odwo³anie takie rozpatrzy pracownik Banku.

 

Jaka instytucja jest organem nadzorczym w zakresie danych osobowych?

Organem nadzorczym w zakresie danych osobowych w Polsce jest Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych. Macie Pañstwo prawo wniesienia skargi do tego organu.

 

Czy mo¿ecie Pañstwo z³o¿yæ sprzeciw albo wycofaæ udzielon± zgodê lub upowa¿nienie?

Wszystkie zgody wyra¿acie Pañstwo dobrowolnie. Mo¿ecie Pañstwo z³o¿yæ sprzeciw wobec przetwarzania danych – szczególnie w celach marketingowych. Bank rozpatrzy zasadno¶æ sprzeciwu. Je¿eli sprzeciw dotyczy przetwarzania danych w celach marketingowych bêdzie on uwzglêdniony przez Bank.  Wycofanie danej zgody nie wp³ywa na prawo Banku do przetwarzania danych w celu opisanym w tej zgodzie do chwili jej cofniêcia. Mo¿liwe jest tak¿e, ¿e – zgodnie z przepisami prawa – Bank bêdzie uprawniony do przetwarzania danych na innej podstawie prawnej lub w innym celu.

 


» Centralna informacja o rachunkach u¶pionych

Centralna informacja o rachunkach u¶pionych jest now± us³ug±, umo¿liwiaj±c± dostêp do informacji o rachunkach osób zmar³ych i „zapomnianych”, rachunkach osób fizycznych w ka¿dym banku i SKOK-u.

W celu skorzystania z us³ugi wnioskodawca (osoba, która uzyska³a tytu³ prawny do spadku po posiadaczu rachunku albo osoba fizyczna poszukuj±ca w³asnych rachunków, gmina oraz podmioty, o których mowa w art. 105 ust. 1 pkt 2 lit. a-h, k-³, p, s, t oraz v ustawy Prawo bankowe) mo¿e z³o¿yæ odpowiedni wniosek w wybranym przez siebie banku lub SKOK-u. Bank lub SKOK skieruje zapytanie do Centralnej informacji, która nastêpnie przeka¿e je dalej do wszystkich pozosta³ych banków i SKOK-ów. Otrzymana informacja zwrotna pozwoli na sporz±dzenie przez Centraln± informacjê zbiorczej informacji zawieraj±cej: wskazanie podmiotów, które prowadzi³y albo prowadz± rachunek, numer rachunku, informacjê czy jest on nadal prowadzony, czy jest to rachunek wspólny oraz informacjê o umowach rachunku bankowego rozwi±zanych albo wygas³ych z przyczyn okre¶lonych w Prawie bankowym (z powodu ¶mierci posiadacza rachunku albo braku dyspozycji dotycz±cych rachunku przez okres 10 lat).

Korzy¶ci± dla klienta bêdzie mo¿liwo¶æ otrzymania informacji w jednym miejscu – w banku lub SKOK-u, w którym zdecydowa³ siê z³o¿yæ wniosek. Natomiast uzyskanie szczegó³owych danych dotycz±cych rachunku jak np.: weryfikacja jego rodzaju i salda, bêdzie mo¿liwa wy³±cznie w placówce banku lub SKOK-u, w którym rachunek jest prowadzony. Dotychczas poszukiwanie tzw. rachunków u¶pionych wymaga³o zwracania siê z indywidualnym zapytaniem do ka¿dego banku lub SKOK-u, w którym móg³ byæ prowadzony rachunek danej osoby.

Lista banków uczestnicz±cych w us³udze dostêpna jest na stronie:
 
Wiêcej informacji: www.centralnainformacja.pl

» Us³uga p³atno¶ci kart± w Internecie.

3D - Secure to bezpieczne p³atno¶ci kart± w internecie!

 

Umo¿liwi Ci to nowoczesna us³uga 3D-Secure!

Dziêki niej transakcja dokonywana kart± w Internecie bêdzie potwierdzona dodatkowym has³em, które nale¿y nadaæ podczas rejestracji karty p³atniczej w us³udze 3D-Secure.

Rejestracja karty wykonywana jest jednorazowo.

W momencie dokonywania p³atno¶ci w sklepie internetowym klient zostanie poproszony o dokonanie rejestracji (podanie danych osobowych oraz ustalenie has³a).

Przy kolejnych zakupach przez Internet, potwierdzenie p³atno¶ci bêdzie polegaæ na podaniu ustalonego has³a oraz danych z karty.

Podczas rejestracji klient okre¶la równie¿ komunikat osobisty – tekst, który bêdzie wy¶wietlany przy ka¿dej p³atno¶ci kart±, stanowi±cy dodatkowe potwierdzenie autentyczno¶ci strony.

Uwaga: w przypadku kart Maestro, Visa Electron lub Visa Business Electron w procesie rejestracji wymagane jest podanie has³a tymczasowego przekazanego przez Bank.

W celu uzyskania has³a klient powinien skontaktowaæ siê z oddzia³em Banku.

Nastêpnie w trakcie rejestracji klient ustanawia w³asne has³o do us³ugi, które bêdzie s³u¿yæ do potwierdzania transakcji przy kolejnych zakupach przez Internet.

 

System posiada certyfikacjê organizacji p³atniczych Visa International oraz MasterCard International.

 

Aby zarejestrowaæ swoj± kartê w us³udze 3D - Secure nale¿y wej¶æ na stronê:

 

W przypadku kart Maestro kliknij tutaj

 

W przypadku kart MasterCard Debit PayPass kliknij tutaj

 

W przypadku kart Visa Electron, Visa Electron "m³odzie¿owa", Visa Business Electron kliknij tutaj

 

W przypadku kart Visa Electron payWave, Visa Electron payWave "m³odzie¿owa", Visa Business Electron payWave kliknij tutaj


» Us³uga PayByNet

Szanowni Klienci, Bank Spó³dzielczy w Pu³tusku nale¿y do grona firm oferuj±cych natychmiastowe zakupy przez Internet poprzez system PayByNet.

 

Co to jest PayByNet ?

 

PayByNet – to system gwarantowanych natychmiastowych p³atno¶ci internetowych opracowany przez Krajow± Izbê Rozliczeniow± S.A. specjalnie na potrzeby handlu elektronicznego. To obecnie najszybszy sposób p³atno¶ci w Internecie, dziêki któremu zamówienie mo¿e zostaæ zrealizowane od razu po zatwierdzeniu przelewu przez klienta. Istotnym faktem jest to, ¿e funkcjonalno¶æ natychmiastowych p³atno¶ci internetowych za pomoc± PayByNet jest ca³kowicie darmowy i nie musz± Pañstwo uiszczaæ dodatkowej prowizji z tego tytu³u.

 

Jakie korzy¶ci uzyskujemy korzystaj±c z tego systemu ?

 

Dziêki tej us³udze wszyscy klienci Banku Spó³dzielczego w Pu³tusku, korzystaj±cy z Internet Bankingu, mog± szybko, bezpiecznie i wygodnie, przez 24 godziny na dobê, realizowaæ p³atno¶ci za zakupy w sklepach internetowych, które przyjmuj± p³atno¶ci w ramach „PayByNet". P³atno¶ci realizowane s± bezpo¶rednio z rachunku, bez konieczno¶ci rêcznego wprowadzania danych transakcji.

 

Dziêki temu zapewniamy naszym klientom :

  • szybko¶æ - obs³ugi p³atno¶ci w PayByNet przy¶piesza realizacjê zamówienia
  • oszczêdno¶æ – przelewy z wykorzystaniem „PayByNet" s± ca³kowicie bezp³atne
  • przejrzysto¶æ - przelew bezpo¶redni stanowi jednoznaczny dowód zap³aty za wybrane przez klienta towary b±d¼ us³ugi
  • bezpieczeñstwo - us³uga wykonywana jest z po¶rednictwem KIR - Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A. gwarantuje kupuj±cemu bezpieczeñstwo dokonanej transakcji
  • wygoda – automatyczne przenoszenie danych dotycz±cych przelewu i danych odbiorcy p³atno¶ci

Jak korzystaæ z „PayByNet" ?

 

1. W chwili dokonywania zakupów w sklepie internetowym, który akceptuje p³atno¶ci w systemie „PayByNet", przy wyborze rodzaju p³atno¶ci, nale¿y wybraæ „PayByNet", a po wy¶wietleniu strony serwisu – klikn±æ logo Spó³dzielcza Grupa Bankowa, a nastêpnie wybraæ województwo mazowieckie i Bank Spó³dzielczy w Pu³tusku,
2. Automatycznie nastêpuje przekierowanie na stronê logowania do Internet Bankingu,
3. Po udanym zalogowaniu wy¶wietla siê strona z danymi do przelewu, system poprosi o zaakceptowanie przelewu, który zosta³ wygenerowany,
4. Sklep otrzymuje informacjê o wykonanej p³atno¶ci, dziêki temu Sprzedaj±cy mo¿e przyst±piæ do realizacji zamówienia.

 

Wiêcej informacji na temat us³ugi PayByNet oraz wykaz sklepów, w których mo¿na dokonaæ p³atno¶ci - na stronie www.paybynet.pl





 
Zamknij x
W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu ¶wiadczenia us³ug na najwy¿szym poziomie, dziêki czemu dostosowuje siê ona do Pañstwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawieñ cookies oznacza, ¿e bêd± one zamieszczane w Pañstwa urz±dzeniu koñcowym. Wiêcej informacji znajduje siê w naszej Polityce cookies.
start aktulanosci o banku bankomaty kontakt polityka cookies logowanie www.arimr.gov.pl www.bik.pl www.infomonitor.pl www.grupaconcordia.pl www.macif.pl www.bfg.pl www.novum.pl www.visa.pl www.maestrocard.com/pl www.sgb.pl www.nbp.gov.pl www.mrbank.com.pl www.mrbank.com.pl www.grupaconcordia.pl www.nbp.gov.pl www2.krd.pl www.bfg.pl logowanie logowanie dla firm