kontakt z nami: +48 23 692 06 43 bank@bspultusk.pl

Aktualności

Rozliczenie i umorzenie subwencji

Szanowni Klienci,

Polski Fundusz Rozwoju (PFR) rozpoczyna proces rozliczenia i zwolnienia z obowiązku zwrotu subwencji dla mikrofirm oraz małych i średnich firm (MŚP) w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0. Jeśli skorzystaliście z pomocy w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0 prosimy o zapoznanie się z informacją dotycząca umorzenia subwencji. Poniżej zamieszczamy główny komunikat prasowy Polskiego Funduszu Rozwoju.

Komunikat_umorzenia_Tarcza2.0.pdf

Rozliczenie i umorzenie subwencji

Tarcza Finansowa PFR 1.0 – rozliczenie i umorzenie subwencji

Przedsiębiorca, który w zeszłym roku otrzymał subwencję finansową z Tarczy Finansowej PFR 1.0, będzie zobowiązany do jej rozliczenia.

Proces rozliczenia subwencji będzie odbywać się w bankowości elektronicznej banku, za pośrednictwem którego przedsiębiorca zawarł umowę subwencji finansowej.

Informujemy, że umarzanie subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0 rozpocznie się po 29 kwietnia 2021 r.

Opis zasad, warunków, przebiegu procesu rozliczania/umarzania subwencji opublikowany jest na stronie internetowej PFR: https://pfrsa.pl/tarcza-finansowa-pfr/tarcza-finansowa-pfr-10.html#mmsp

Przypominamy, że firmy, których działalność jest wykonywana w jednym lub więcej z 54 kodów PKD, które skorzystały z Tarczy Finansowej PFR 2.0 będą mogły po spełnieniu warunków formalnych skorzystać z 100% umorzenia subwencji.

Informacje o bezpłatnych szkoleniach online dotyczących zasad rozliczania i umarzania Tarczy Finansowej PFR 1.0. dostępne są na stronie PFR: https://pfrsa.pl/tarcza-finansowa-pfr/tarcza-finansowa-pfr-10.html#mmsp

Szanowny Kliencie,

W ostatnim czasie identyfikujemy zwiększoną liczbę sytuacji, w której Klient ujawnił, że padł ofiarą socjotechniki zastosowanej wobec niego przez oszustów.

Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności i zwrócenie uwagi na  osoby próbujące wyłudzić środki z naszego rachunku bankowego.

Najczęstsze metody to oszustwo „na BLIKa”, „na NETFLIXa”, „dopłata do przesyłki kurierskiej”, „fałszywy sklep internetowy”.

W metodzie „na BLIKa” oszuści włamują się na konto na Facebooku i za pomocą komunikatora proszą osoby z listy znajomych o przekazanie pieniędzy. Oszust podszywający się pod właściciela konta chce wypłacić pieniądze za pomocą BLIKa. Podanie kodu BLIK i zatwierdzenie operacji umożliwi oszustowi wyłudzenie pieniędzy. Nigdy nie klikaj w linki przysłane w wiadomościach od znajomych; pamiętaj, aby potwierdzać tożsamość znajomych, którzy proszą o pieniądze w mediach społecznościowych.

 

Co prowadzi do utraty pieniędzy?

3 x „P”

  1. Postępowanie wg zaleceń oszustów (na to liczą)
  2. Pośpiech (w końcu czas to pieniądz)
  3. Przepisywanie zawartości kodów SMS z wiadomości z Banku (przestępcy liczą na to, że nie doczytasz treści wiadomości z Banku, nie zastanowisz się nad tym na co wyrażasz zgodę i, że podasz wszystko o co Cię poproszą na fałszywej stronie).

Pamiętaj:

  1. Nie otwieraj podejrzanych linków lub załączników i nigdy nie podawaj/wprowadzaj poufnych danych do Bankowości Elektronicznej na stronach wskazanych w linkach będącymi załącznikami do wiadomości SMS lub e-mail.
  2. Nigdy nie loguj się do Bankowości Internetowej za pośrednictwem linku otrzymanego np. w wiadomości e-mail/ sms, czacie lub będącego wynikiem wyszukiwania w przeglądarce.
  3. Wpisuj w pasku adresu przeglądarki pełny adres strony logowania do Bankowości Internetowej – nie korzystaj ze stron pojawiających się w wynikach wyszukiwania w przeglądarce. Adres strony logowania rozpoczyna się od https (oznaczającego bezpieczne połączenie internetowe).
  4. Zawsze sprawdzaj adres strony www, na której się logujesz. Adres rozpoczyna się od https:// (w adresie strony widnieje wyłącznie domena pl, czyli https://ekonto.bspultusk.pl/).

 

Złoż wniosek na kolejny okres -2021/2022

Złóż wniosek 500+ na kolejny okres – 2021/2022 – w naszej bankowości internetowej

Złóż wniosek w naszej bankowości internetowej!

Od 1 lutego można składać wniosek o świadczenie z programu Rodzina 500+ na okres 2021/2022.

Kolejny okres – 2021/2022 – od 1 czerwca 2021 r. do 31 maja 2022 r.:

Jeżeli nie posiadasz dostępu do swojego rachunku przez Internet, odwiedź Placówkę naszego banku i włącz usługę.

Ważne daty:

  • od 1 lutego 2021 r. złożysz wniosek tylko elektronicznie,                                 
  • od 1 kwietnia 2021 r. złożysz wniosek papierowo i elektronicznie,
  • do 31 maja 2022 r. musisz złożyć wniosek.

 

Wypłata świadczenia wychowawczego na okres 2021/2022 uzależniona jest od miesiąca, w którym zostanie złożony wniosek.

Kiedy otrzymasz świadczenia po złożeniu wniosku?

Wniosek złożony do 30 kwietnia 2021 r. – wypłata świadczenia nastąpi do 30 czerwca 2021 r.

Wniosek złożony od 1 maja do 31 maja 2021 r. – wypłata świadczenia nastąpi do 31 lipca 2021 r.

Wniosek złożony od 1 czerwca do 30 czerwca 2021 r. – wypłata świadczenia nastąpi do 31 sierpnia 2021 r.

Wniosek złożony od 1 lipca do 31 lipca 2021 r. – wypłata świadczenia nastąpi do 30 września 2021 r.

Wniosek złożony od 1 sierpnia do 31 sierpnia 2021 r. – wypłata świadczenia nastąpi do 31 października 2021 r.

Informujemy, iż Klienci naszego Banku za pomocą profilu zaufanego mogą dokonać bezpiecznej weryfikacji tożsamości drogą elektroniczną.

Dzięki usłudze udostępnionej przez Bank możesz:

utworzyć Profil zaufany, dzięki któremu możesz korzystać z usług e-administracji przez internet,

podpisywać za pomocą Profilu zaufanego dokumenty w urzędach publicznych,

identyfikować swoją tożsamość np. w firmach ubepieczeniowych, placówkach medycznych.

Usługa realizowana jest we współpracy z Krajową Izbą Rozliczeniową oraz Ministerstwem Cyfryzacji.

Szczegóły dotyczące usługi w Regulaminie - TUTAJ

Umożliwiamy zawieszenie rat kredytowych

W celu złagodzenia negatywnych skutków związanych z epidemią koronawirusa, Bank Spółdzielczy w Pułtusku umożliwia klientom indywidualnym odłożenie o 3 miesiące terminu spłaty pełnych rat kapitałowo-odsetkowych kredytu, natomiast przedsiębiorcom oferuje zawieszenie rat maksymalnie do 30 września 2020 roku.

Klienci, którzy chcieliby skorzystać z odroczenia spłaty powinni skontaktować się telefonicznie z placówką Banku oraz przesłać uproszczony wniosek na skrzynkę mailową Banku: bank@bspultusk.pl lub kredyty@bspultusk.pl.

Po otrzymaniu wniosku Bank skontaktuje się z Klientem i zdalnie przeprowadzi cały proces, łącznie z akceptacją warunków odroczenia i zawarciem porozumienia. Klient nie musi dostarczać żadnych dodatkowych dokumentów, nie ponosi też żadnych dodatkowych opłat.

 

 

Wnioski do pobrania

Dla Klienta Instytucjonalnego

wniosek_Klient_Instytucjonalny_COVID-19.pdf

wniosek_Klient_Instytucjonalny_COVID-19.doc

Dla Klienta Indywidualnego

wniosek_Klient_Indywidualny_COVID-19.pdf

wniosek_Klient_Indywidualny_COVID-19.doc

Pandemia koronawirusa dotknęła nie tylko Polskę, ale większość krajów europejskich. Europejski Urząd ds. Nadzoru Bankowego (EBA) przygotował wytyczne dotyczące pomocy dla klientów przy spłacie kredytów – właśnie w świetle kryzysu związanego z Covid-19. Ich celem jest ujednolicenie zasad oferowania narzędzi pomocowych dla klientów całego sektora bankowego.

Te zasady zostały opracowane również dla polskiego sektora bankowego. Poniżej przedstawiamy zakres pomocy, z jakiej może skorzystać klient Banku Spółdzielczego w Pułtusku.

Komunikat Związku Banków Polskich do pobrania TUTAJ

Pełna treść Moratorium do pobrania TUTAJ

Przedłużenie okresu obowiązywania jednolitych zasad oferowania narzędzi pomocowych przez banki – moratorium pozaustawowego

Europejski Urząd Nadzoru Bankowego podjął decyzję o przedłużeniu do 30 września 2020 r. stosowania wytycznych, które dotyczą pomocy klientom przy spłacie kredytów w związku z pandemią koronawirusa. Bank Spółdzielczy w Pułtusk także do tego dnia wydłużyły okres oferowania klientom jednolitych narzędzi pomocowych. Z działań pomocowych – jak do tej pory – mogą skorzystać wszyscy kredytobiorcy, którzy spełnią określone kryteria i złożą wniosek, odpowiednio wcześnie, aby Bank mógł go rozpatrzyć do 30 września 2020 roku.

Komunikat Związku Banków Polskich do pobrania TUTAJ

Aktualna treść Moratorium do pobrania TUTAJ

Obsługujemy Tarczę Finansową dla przedsiębiorców

Jesteś przedsiębiorcą? Zatrudniasz pracowników? Obawiasz się o swoją działalność ze względu na panującą epidemię koronawirusa?

Możesz wystąpić o wsparcie w ramach programu Tarczy Finansowej PFR, obsługiwanego przez nasz Bank.

UWAGA! Kwalifikacje wniosków i wypłaty dotacji obsługiwane będą wyłącznie za pośrednictwem systemu bankowości internetowej

Adres bankowości internetowej https://ekonto.bspultusk.pl

Instrukcja składania wniosków poprzez bankowość elektroniczną w ramach programu Tarcza Finansowa PFR

Przyjmowanie wniosków rozpocznie się w ciągu kolejnych kilku dni.

Z rządowego wsparcia mogą skorzystać przedsiębiorcy, którzy:

  1. na dzień 31 grudnia 2019 r. lub na dzień udzielenia finansowania nie zalegają z płatnościami podatków i składek na ubezpieczenia społeczne,
  2. odnotowały spadek przychodów o co najmniej 25% w dowolnym miesiącu po 1 lutego 2020 roku w porównaniu do poprzedniego miesiąca lub analogicznego miesiąca ubiegłego roku w związku zakłóceniami w funkcjonowaniu gospodarki na skutek COVID-19.

Finansowaniu w ramach Programu Tarczy Finansowej Polskiego Funduszu Rozwoju podlega bieżąca działalność, w tym bieżące koszty obsługi finansowania zewnętrznego, zakup urządzeń i innych środków trwałych niezbędnych do prowadzenia działalności gospodarczej.

Środki finansowe w ramach Programu podzielone zostały następująco:

  • 25 miliardów złotych w ramach Tarczy Finansowej dla Mikrofirm zatrudniających do 9 osób, których roczny obrót lub suma bilansowa nie przekracza 2 mln EUR. Wysokość subwencji uzależniona jest od liczby zatrudnionych i skali spadku przychodów.
  • 50 miliardów złotych w ramach Tarczy Finansowej dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw, w których zatrudnienie wynosi od 10 do 250 pracowników, a roczny obrót nie przekracza 50 mln EUR lub suma bilansowa nie przekracza 43 mln EUR. Wysokość subwencji (max 3,5 mln zł) uzależniona od wielkości przychodów w 2019 roku oraz skali spadków przychodów.

Jak się przygotować do złożenia wniosku? Czytaj tutaj: https://www.sgb.pl/tarcza-finansowa-pfr-jak-sie-przygotowac/

Masz pytania? Zadzwoń 23 692 06 43 lub napisz bank@bspultusk.pl

Jednocześnie informujemy, że w dniach 5,6,7,8 lub 11 maja 2020 r. odbędą się bezpłatne szkolenia (webinaria) dla przedsiębiorców na Temat Tarczy Finansowej PFR organizowane przez PFR Portal PPK. Szczegóły na stroniehttps://pfrportal.pl/tarcza-finansowa/

Przestępcy wykorzystują koronawirusa do ataków na klientów banków

Przestępcy wykorzystują każdą okazję - w obecnej sytuacji do wyłudzenia pieniędzy oraz danych osobowych stosują socjotechniki związane z koronawirusem.


Przykładami takich ataków mogą być m.in.

  • Fake newsy

Oszuści podszywają się w fałszywych wiadomościach SMS, e-mail bądź telefonach pod firmy, lub strony agend rządowych np. Ministerstwo Zdrowia przekazując rzekome informacje na temat epidemii lub informują np. o wsparciu żywnościowym, darmowych maseczkach itp. Jednocześnie, wyłudzają od swoich ofiar dane osobowe, poufne dane do Bankowości Elektronicznej. Wysyłane są także wiadomości e-mail z treściami m.in. poradnikowymi na temat wykrywania i leczenia koronawirusa. Dołączane do tego typu wiadomości pliki i/lub linki zawierają złośliwe oprogramowanie. Do pozyskania poufnych danych wykorzystywane są również fałszywe strony (w oszustwie wykorzystującym Ministerstwo Zdrowia Profil Zaufany), gdzie wymagane jest zalogowanie za pośrednictwem Bankowości Elektronicznej - Próba „logowania” prowadzi do oddania swoich danych, a następnie środków, złodziejom).

  • Mapy przedstawiające zasięg oddziaływania koronawirusa

Na tego typu stronach oferowane mogą być np. aplikacje informujące na bieżąco o rozprzestrzeniającym się wirusie. Pobierając taką aplikację ściągamy tak naprawdę złośliwe oprogramowanie, które może pozyskiwać poufne dane np. poświadczenia do Bankowości Elektronicznej.

  • Oszustwa z wykorzystaniem BLIKA

Przestępcy podszywając się pod portale informacyjne lub strony agend rządowych udostępniają np. film, którego obejrzenie wymaga zalogowania się danymi z Facebooka. Wpisując login i hasło, nieświadomi przekazujemy dane atakującym, którzy za pośrednictwem naszego konta na Facebooku są w stanie przesyłać dalej zainfekowaną stronę. Mogą także przesyłać naszym znajomym prośbę pilnego przelewu pieniędzy za pośrednictwem kodu BLIK.

  • Oferowanie leków, testów na koronawirusa

Powstają dedykowane sklepy internetowe „specjalizujące się” np. w sprzedaży leków, a nawet szczepionek chroniących przed koronawirusem z fałszywymi stronami pośredników płatności np. PayPal, które mogą pozyskiwać poufne dane tj. poświadczenia do Bankowości Elektronicznej.

  • Jak chronić się przed działalnością oszustów?

Informacje na temat koronawirusa warto czerpać z oficjalnych źródeł. Szczególnie w mediach społecznościowych weryfikujmy autentyczność interesujących nas wiadomości oraz postów związanych z zagadnieniem wirusa zanim podzielimy się nimi dalej w sieci.

Celem ochrony przed działalnością oszustów internetowych, którzy chcą wyłudzić nasze poufne dane bądź pieniądze, pamiętajmy o maksymalnej ostrożności przy dokonywaniu transakcji w sklepach internetowych bądź na portalach aukcyjnych. Zawsze sprawdzajmy wiarygodność sklepu. Pamiętajmy też, aby nie otwierać podejrzanych linków lub załączników i nigdy nie podawać - wprowadzać poufnych danych do Bankowości Elektronicznej na stronach wskazanych w linkach będącymi załącznikami do wiadomości SMS lub e-mail.

Aplikacja mobilna BS Pułtusk - Nasz Bank dostępna również na smartfony z systemem iOS

Szanowni Klienci,

Informujemy, że każdą operację wykonywaną w systemie bankowości internetowej możecie teraz zatwierdzić szybko, bezpiecznie i wygodnie za pomocą Aplikacji mobilnej.

Nie czekaj na SMS, nie przepisuj haseł autoryzacyjnych. Szybko, bezpiecznie i wygodnie zatwierdzaj dyspozycje za pomocą jednego kliknięcia w aplikacji Nasz Bank.

Korzyści Klienta:

  • mobilność - aplikacja Nasz Bank dostosowana jest do urządzeń przenośnych: telefony komórkowe, tablety
  • dostępność usług banku z przenośnych urządzeń np. telefonu, tabletu - 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na miejsce i czas
  • wygoda - wygodna kontrola środków na rachunkach
  • mobilna autoryzacja dyspozycji składanych w systemie bankowości elektornicznej
  • satysfakcja korzystania z usług banku
 

 Aplikacja jest dostępna dla użytkowników systemu Android w sklepie Google Play pod nazwą Nasz Bank oraz dla użytkowników systemu iOS w sklepie App Store pod nazwą BS Pułtusk - Nasz Bank

 

 

Korzystanie z aplikacji mobilnej Nasz Bank jest bezpłatne

Polityka prywatności

 

Poniżej zamieszczamy Instrukcję użytkownika aplikacji mobilnej, w której znajdą Państwo m.in. odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

 

 
 

 

Taryfa prowizji i opłat

Centralna informacja o rachunkach uśpionych

Centralna informacja o rachunkach uśpionych jest nową usługą, umożliwiającą dostęp do informacji o rachunkach osób zmarłych i „zapomnianych”, rachunkach osób fizycznych w każdym banku i SKOK-u.

W celu skorzystania z usługi wnioskodawca (osoba, która uzyskała tytuł prawny do spadku po posiadaczu rachunku albo osoba fizyczna poszukująca własnych rachunków, gmina oraz podmioty, o których mowa w art. 105 ust. 1 pkt 2 lit. a-h, k-ł, p, s, t oraz v ustawy Prawo bankowe) może złożyć odpowiedni wniosek w wybranym przez siebie banku lub SKOK-u. Bank lub SKOK skieruje zapytanie do Centralnej informacji, która następnie przekaże je dalej do wszystkich pozostałych banków i SKOK-ów. Otrzymana informacja zwrotna pozwoli na sporządzenie przez Centralną informację zbiorczej informacji zawierającej: wskazanie podmiotów, które prowadziły albo prowadzą rachunek, numer rachunku, informację czy jest on nadal prowadzony, czy jest to rachunek wspólny oraz informację o umowach rachunku bankowego rozwiązanych albo wygasłych z przyczyn określonych w Prawie bankowym (z powodu śmierci posiadacza rachunku albo braku dyspozycji dotyczących rachunku przez okres 10 lat).

Korzyścią dla klienta będzie możliwość otrzymania informacji w jednym miejscu – w banku lub SKOK-u, w którym zdecydował się złożyć wniosek. Natomiast uzyskanie szczegółowych danych dotyczących rachunku jak np.: weryfikacja jego rodzaju i salda, będzie możliwa wyłącznie w placówce banku lub SKOK-u, w którym rachunek jest prowadzony. Dotychczas poszukiwanie tzw. rachunków uśpionych wymagało zwracania się z indywidualnym zapytaniem do każdego banku lub SKOK-u, w którym mógł być prowadzony rachunek danej osoby.

Lista banków uczestniczących w usłudze dostępna jest na stronie:
 
Więcej informacji: www.centralnainformacja.pl

Sponsoring

Bank Spółdzielczy w Pułtusku od lat uczestniczy w życiu społeczności lokalnej wspierając finansowo różne formy lokalnych inicjatyw.

Usługa PayByNet

Szanowni Klienci, Bank Spółdzielczy w Pułtusku należy do grona firm oferujących natychmiastowe zakupy przez Internet poprzez system PayByNet.

 

 

Co to jest PayByNet ?

 

 

PayByNet – to system gwarantowanych natychmiastowych płatności internetowych opracowany przez Krajową Izbę Rozliczeniową S.A. specjalnie na potrzeby handlu elektronicznego. To obecnie najszybszy sposób płatności w Internecie, dzięki któremu zamówienie może zostać zrealizowane od razu po zatwierdzeniu przelewu przez klienta. Istotnym faktem jest to, że funkcjonalność natychmiastowych płatności internetowych za pomocą PayByNet jest całkowicie darmowy i nie muszą Państwo uiszczać dodatkowej prowizji z tego tytułu.

 

 

Jakie korzyści uzyskujemy korzystając z tego systemu ?

 

 

Dzięki tej usłudze wszyscy klienci Banku Spółdzielczego w Pułtusku, korzystający z Internet Bankingu, mogą szybko, bezpiecznie i wygodnie, przez 24 godziny na dobę, realizować płatności za zakupy w sklepach internetowych, które przyjmują płatności w ramach „PayByNet". Płatności realizowane są bezpośrednio z rachunku, bez konieczności ręcznego wprowadzania danych transakcji.

 

 

Dzięki temu zapewniamy naszym klientom :

  • szybkość - obsługi płatności w PayByNet przyśpiesza realizację zamówienia
  • oszczędność – przelewy z wykorzystaniem „PayByNet" są całkowicie bezpłatne
  • przejrzystość - przelew bezpośredni stanowi jednoznaczny dowód zapłaty za wybrane przez klienta towary bądź usługi
  • bezpieczeństwo - usługa wykonywana jest z pośrednictwem KIR - Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A. gwarantuje kupującemu bezpieczeństwo dokonanej transakcji
  • wygoda – automatyczne przenoszenie danych dotyczących przelewu i danych odbiorcy płatności

Jak korzystać z „PayByNet" ?

 

 

1. W chwili dokonywania zakupów w sklepie internetowym, który akceptuje płatności w systemie „PayByNet", przy wyborze rodzaju płatności, należy wybrać „PayByNet", a po wyświetleniu strony serwisu – kliknąć logo Spółdzielcza Grupa Bankowa, a następnie wybrać województwo mazowieckie i Bank Spółdzielczy w Pułtusku,
2. Automatycznie następuje przekierowanie na stronę logowania do Internet Bankingu,
3. Po udanym zalogowaniu wyświetla się strona z danymi do przelewu, system poprosi o zaakceptowanie przelewu, który został wygenerowany,
4. Sklep otrzymuje informację o wykonanej płatności, dzięki temu Sprzedający może przystąpić do realizacji zamówienia.

 

 

Więcej informacji na temat usługi PayByNet oraz wykaz sklepów, w których można dokonać płatności - na stronie www.paybynet.pl

Zamknij x
W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, dzięki czemu dostosowuje się ona do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej informacji znajduje się w naszej Polityce cookies.