kontakt z nami: +48 23 692 06 43 bank@bspultusk.pl

Kontakt

Centrala Banku

Bank Spółdzielczy w Pułtusku
ul. Kościuszki 1
06-100 Pułtusk

tel: 23 692 06 43
e-mail:  bank@bspultusk.pl
czynne: pon. - pt. 8:00 - 16:00

NIP: 568-000-10-69
REGON: 000509100
Organ rejestrujący: Sąd Rejonowy w Białymstoku XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Numer wpisu do KRS: 0000110091

SWIFT: GBWCPLPP

Placówki Banku

Punkt Obsługi Klienta w Pokrzywnicy

ul. Przemysłowa 1, 06-121 Pokrzywnica

tel. 23 691 87 83

czynne pon. - pt. 8:00 - 16:00

Punkt Obsługi Klienta w Gzach

Gzy 7, 06-126 Gzy

tel. 23 691 31 95

czynne pon. - pt. 8:00 - 16:00

Punkt Obsługi Klienta w Gołyminie

ul. Ks. Michalaka 3, 06-420 Gołymin

tel. 23 671 60 68

czynne pon. - pt. 8:00 - 16:00

     

Punkt Obsługi Klienta w  Karniewie

ul. Pułtuska 5A, 06-425 Karniewo

tel. 29 691 10 24

czynne pon. - pt. 8:00 - 16:000

Punkt Obsługi Klienta w Obrytem

Obryte 16, 07-215 Obryte

tel. 29 741 10 50

czynne pon. - pt. 8:00 - 16:00

Punkt Obsługi Klienta w Zatorach

ul. Jana Pawła II 108, 07-217 Zatory

tel. 29 741 03 18

czynne pon. - pt. 8:00 - 16:00

 

 

 

 

 

Bankomaty

Zapewniamy dostęp do gotówki 24 h na dobę !

Bankomaty Banku Spółdzielczego w Pułtusku

  • Centrala Banku Spółdzielczego w Pułtusku, ul. Kościuszki 1 (z funkcją wpłatomatu)
  • Oddział w Pokrzywnicy, ul. Przemysłowa 1
  • Oddział w Gzach
  • Oddział w Gołyminie, ul. Ks. Michalaka 3
  • Oddział w Karniewie, ul. Pułtuska 5A 
  • Oddział w Obrytem
  • Oddział w Zatorach, ul. Jana Pawła II 108

 

W przypadku utraty karty należy niezwłocznie zastrzec kartę, podając swoje dane personalne.

Zastrzeżenia karty można dokonać u agenta rozlczeniowego banku, przez całą dobę, przez 7 dni w tygodniu pod numerami telefonów:

z kraju: tel. 22 515 31 50

z zagranicy: tel. 00 48 22 515 31 50

 

Jeżeli chcesz bezpiecznie posługiwać się kartą bankomatową musisz pamiętać

  • o nauczeniu się kodu PIN na pamięć
  • gdy masz trudności z zapamiętaniem kodu PIN, zapisz go, ale zrób to w odwrotnej kolejności. Zapisanego kodu PIN nie przechowuj w komórce pod hasłem "PIN" oraz razem z kartą
  • przed wpisaniem kodu PIN, sprawdź, że nikt nie stoi tak blisko, aby mógł odczytać kod, najlepiej zasłoń klawiaturę bankomatu
  • swojej karty nikomu nie udostępniaj
  • zawsze miej przy sobie numer telefonu, pod który można zadzwonić i zastrzec kartę
  • przed podpisaniem dowodu transakcji, sprawdź czy podana na nim kwota pieniędzy jest właściwa
  • przechowuj wydruki oraz rachunki, pozwoli Ci to sprawdzić ich zgodność z wyciągiem otrzymanym z banku
  • chroń swoją kartę przed mechanicznym uszkodzeniem, silnym promieniowaniem słonecznym i polem magnetycznym (nie noś karty blisko telefonu komórkowego oraz nie kładź karty na urządzeniach RTV)
  • zawsze dokładnie wystukuj kod PIN w bankomacie, jeżeli trzy razy zrobisz to z błędem, to stracisz kartę
  • pobierając pieniądze z bankomatu, masz 90 sekund na wzięcie pieniędzy i karty, gdy ten czas minie bankomat je zabierze
  • gdy po dokonaniu transakcji przez bankomat, nie masz wypłaconych pieniędzy, natychmiast zgłoś ten fakt w oddziale banku, który prowadzi Twój rachunek
Zamknij x
W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, dzięki czemu dostosowuje się ona do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej informacji znajduje się w naszej Polityce cookies.