kontakt z nami: +48 23 692 06 43 bank@bspultusk.pl

Aktualności
Zmiany w 3D Secure

Zmiany w 3D Secure

Bank Spółdzielczy w Pułtusku informuje, że z dniem 31 października 2020 r. wejdą w życie zmiany w zakresie funkcjonowania usługi 3D-Secure z użyciem karty płatniczej.

W celu zapewnienia wysokich standardów bezpieczeństwa, od 31 października 2020 r. wprowadzamy dwuetapową metodę autoryzacji transakcji kartą, polegającą na udzieleniu odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne ustalone wcześniej w Banku oraz podanie hasła 3D Secure (jednorazowego kodu SMS), które Klient otrzyma na numer telefonu komórkowego wskazany w Banku do kontaktu.

Ustalenie pytania weryfikacyjnego i odpowiedzi na pytanie, wymaga kontaktu telefonicznego z Bankiem.

W przypadku nie ustalenia w Banku odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne, płatności w internecie z 3D Secure, dokonywane po 31 października 2020 r., nie będą mogły zostać zrealizowane.

wstecz
Zamknij x
W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, dzięki czemu dostosowuje się ona do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej informacji znajduje się w naszej Polityce cookies.